امروز:
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 25 مرداد 1402 01:20
   
    ایمیل
کد خبـر : 29

فاضلاب زبانه کشیده در مجتمع‌های مسکونی عالیشهر

به گزارش عالی شهروند، طی بازدید میدانی خبرنگار این پایگاه از وضعیت نامطلوب و ناخوشایند سرریز فاضلاب شهری عالیشهر و ورود به منازل طبقه همکف، پارکینگ ها، کوچه ها و معابر پر تردد اغلب سطح شهر عالیشهر گزارشی تهیه کردند.

به نقل از شهروندان و ساکنین مجتمع های مسکونی انبوه سازان فاز 4 عالیشهر این وضعیت و بوی بد حاصل از چاههای فاضلاب جذبی که دیگر فعل و انفعالات جذب خود را بدلیل شرایط خاکی آن از دست داده است، زندگی و عبور و مرور ساکنین را سخت کرده است و در ادامه گفتند پیش از آنکه این محله ها مرکز انتشار بیماریهای عفونی و ویروسی شوند راهکاری برای این منظور باید در دستور کار استاندار بوشهر قرار گیرد. 

شهروندی دیگر در ادامه مطلب خاطر نشان کرد که گزارش شما هم دردی از مظلومین ساکن در منازل مسکن مهر دوا نخواهد کرد و ادعا کردند که ساکنین به پیچیدگی و اعتبار بالای حل این معضل واقف هستند و انتظار دارند، دانشگاه علوم پزشکی استان، شرکت عمران عالیشهر و اداره آب و فاضلاب استان با جدیت کار استاندار بوشهر، با تخصیص بودجه لازم، این مهم را در پلان های تفکیکی و مجتمع به مجتمع به سرانجام برسانند.

شهروندی دیگر با نگاه به آینده، تلاش مسولانه را از مسئولین ارشد استان در این خصوص خواستار شدند و گفتند فاز های جدید مسکونی که توسط شرکت عمران در نقاط دیگر تحت عنوان فاز جدید بنا می‌شود مهمترین اولویت را زیر سازی تاسیسات خوب و مهندسی بویژه اختصاص شبکه آب و فاضلاب متصل به هم، مدنظر قرار دهند که آیندگان ساکن در عالیشهر مشقت و رنجی که ما از بوی بد این فاضلاب استشمام می کنیم را نکشند و پیش از آنکه شهروندان و دولت متحمل خسارات بحرانی و در صدد رفع آن برآیند اکنون پیشگیری را در اولویت امور دولت قرار دهند.

شهروند ساکن در محله دیگر عنوان کرد هزینه ماهیانه تخلیه چاههای فاضلاب کمرشکن است و از قدرت ساکنین خارج شده است و در ادامه عنوان کرد جمعیت شهر رو به افزایش است و این شهر جدید در آینده ساکنین آن رشد تصاعدی خواهد داشت و توجه به این موضوع بایستی برای دولت حائز اهمیت شود.

و در آخر همه ساکنین در جمع تاکید داشتند صدایشان را به استاندار مردمی و دلسوز رسانده شود و بازدیدی از این وضعیت در عالیشهر داشته باشند.

عکس شهروند خبرنگار

پایگاه خبری، اجتماعی و سیاسی عالی شهروند

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share

مجوز

 

تبلیغات