امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
شنبه, 13 آبان 1402 14:08
   
    ایمیل
کد خبـر : 50

از انقلاب اسلامی ایران و یوم الله سیزده آبان تا طوفان استکبارستیزی

پرچم مقاومت شیعه و سنی در منطقه حاصل گرفتن استبداد و تمرکز استعماری غرب در ایران

به گزارش سرویس سیاسی عالی شهروند، صبح امروز مصادف با سیزدهم آبان ماه سال ۵۷، همزمان با سراسر کشور، مردم ولایت مدار استان بوشهر در یکصد نقطه با حضور در مراسم، انزجار و نفرت خود را از دست درازی غرب به منافع ملی ملت های مظلوم و تلاش برای نفوذ در زندگی فردی و ساختاری ملت ها یکصدا در تاریخ ثبت کردند و با حرکت خود جلوه‌ای از انقلاب ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی را در حمایت از مردم آواره فلسطین به تصویر کشیدند و یاد و خاطره شهدای دانش آموز آبان ماه سال ۵۷ را گرامی داشتند و حملات غیر انسانی رژیم غاصب اسرائیل را در نوار غزه محکوم کردند.

دانش آموزان، دانشجویان و مردم استان بوشهر، نگاه طلبکارانه غرب و جهان سلطه به ایران و منطقه را محکوم کرده و سرآغاز بیداری ایران را بیانه ضد طرح کاپیتولاسیون امام خمینی ( ره)رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۴۳ شمسی در مبارزه و مقاومت در برابر سلطه گری، غارت و تحقیر ملت ایران ارزیابی کردند.

مردم از سیر تحولات در ایران از جنگ تا کودتا، ترور، تفرقه و تحریم تا نارضایتی معیشتی و سناریوسازی های خود تحقیری ملت، از حقانیت جبهه مقاومت در برابر باطل حمایت کرده و اخراج سفیر و کارداران آمریکا از ایران اسلامی، شروع نسیمی در ایران قلمداد کردند که طوفان آن در منطقه و جهان گریبان گیر استعمارگران پیر و جوان خواهد شد.

مردم استان بوشهر حمایت خود را از خیزش عموم مردم آزاده خواه ملت ها در اقصی نقاط جهان در حمایت از مردم فلسطین و نسل کشی رژیم جعلی در غزه، ابراز داشتند و این جوشش را نشانگر فروپاشی و اضمحلال قدرت جهان سلطه برشمردند که رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share

مجوز

 

تبلیغات