امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 02 اسفند 1402 07:04
   
    ایمیل
کد خبـر : 52

شهرداری بندر بوشهر؛

اعطای درجه به نیروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر 

به گزارش عالی شهروند و به نقل از روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر، همزمان با شروع اولین روز اسفندماه، مراسم اعطای درجه و نشان آتش‌نشانان با حضور سرپرست معاونت خدمات شهری، مدیر اداره حراست شهرداری، رئیس و عضو هیات‌ مدیره سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در ایستگاه ۱ (مرکزی) آتش‌نشانی بوشهر برگزار شد.

در این مراسم، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با بیان اینکه همه آتش‌نشانان با ایثار و فداکاری در کنترل حوادث و نجات جان انسان‌ها، دارای بالاترین رتبه و حائز بهترین جایگاه معنوی هستند، ادامه داد: همانگونه که گفته شد جایگاه تمام آتش‌نشانان قابل تقدیر و احترام است با این حال جهت ساماندهی و نظم‌ دهی و همچنین تشخیص سلسله مراتب سازمانی در بین نیروها، درجه‌بندی و اعطای نشان به آتش‌نشانان صورت می‌گیرد.

 علی احمدی افزود: شرایط احراز و درجه‌بندی آتش‌نشانان بر اساس معیارهایی نظیر سطح تحصیلات، سابقه خدمت، درجه شهرداری، سطوح مدیریتی و شرایط خاص درجه نیروهای آتش‌نشان مشخص و به آنها اعطا می‌شود.

در این مراسم رئیس اداره حراست شهرداری بوشهر نیز با تقدیر از زحمات آتش‌نشانان و وظیفه خطیر آنها در قبال شهر و شهروندان، گفت: با توجه به اینکه شغل آتش‌نشانی یکی از مشاغل پرخطر بوده و با نجات جان و مال انسان‌ها در ارتباط است، دغدغه‌های آتش‌نشانان باید جدی‌تر گرفته شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم ،معاون عملیات سازمان، روسا و همچنین سرشیفت‌های ایستگاه‌ها به نمایندگی از سایر آتش‌نشانان توسط مسئولین حاضر در مراسم درجه و نشان خود را دریافت کردند.

پایگاه خبری، اجتماعی و سیاسی عالی شهروند 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share

مجوز

 

تبلیغات