امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 07 شهریور 1402 09:03
   
    ایمیل
کد خبـر : 35

بازدرهوا مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دولت خبر داد؛

به گزارش عالی شهروند، بازدرهوا مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی و ایران قوی در مصلی نمازجمعه نسبت گزارش عملکرد این اداره‌کل پرداختند.

بازدرهوا مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته دولت، یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهید قاسم هندی زاده را گرامی داشتند و روز کارمند را به تمامی کارکنان دولت تبریک گفتند.

بازدرهوا با استناد به سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری مدظله العالی، که آحاد مردم بایستی تحت پوشش بیمه‌ای قرار گیرند، دولت مردمی سیزدهم نیز با طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در قالب های بیمه های دانشجویان، زنان خانه‌دار و ورزشکاران به این مهم جامه عمل پوشانده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در خصوص جهاد تبیین نیز افزودند، دیدارهای چهره به چهره، دیدارهای مردمی در مساجد و میز خدمت در مصلی نماز جمعه و دبیرستان سعادت در خصوص جهاد تبیین اجرایی شده است.

در ادامه اظهار داشتند، امید در جامعه نه فقط در کلام بلکه با جان دل باید مایه گذاشت و پاسدار خون شهیدان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده ی معظمشان باشیم، که در این خصوص نسبت به خانواده بازنشستگان و مستمری بگیران المپیادهای ورزشی یا طرح مرشدان که در این دولت محقق شده است با اعزام به استان های خوزستان و اصفهان است، در حال اجرا است. 

بازدرهوا با تاکید به جامعه ورزشی بویژه مربیان، داوران و سایر کادر فنی و ورزشی در خصوص بیمه گروهی و یا انفرادی، حتی در دوره های محدود ورزشی به شعب تامین اجتماعی مراجعه کنند و مشمول این طرح که توسط این دولت اجرایی شده است شوند.

بازدرهوا در خصوص جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای خاطر نشان کردند، کارگاه های آموزشی توسط این اداره‌کل برگزار شده است و همچنین از جشن های طرح جوانی جمعیت نیز توسط واحد فرهنگی خبر داد.

پایگاه خبری، اجتماعی و سیاسی عالی شهروند

پایگاه خبری، اجتماعی و سیاسی عالی شهروند 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share

مجوز

 

تبلیغات