امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 07 شهریور 1402 10:03
   
    ایمیل
کد خبـر : 38

به قلم مهسا متقی

مینویسم از شلوغی این روزها از تلاش برای نشان دادن عملکرد سازمان ها توسط روابط عمومی ها

دستگاهایی که در هفته دولت به میدان دیدارهای مردمی و ارائه عملکرد خود آمدند.

از آنجا که انتشار اخبار ادارات و ارگانها راهی برای افزایش اعتماد عمومی است باید انتشار اخبار خوب، حرفه‌ای و امیدآفرین به عنوان یک کار بسیار مهم در دستور کار همه روابط عمومی ادارات و ارگانها قرار بگیرد.

از این راه است که مردم می‌توانند به رصد فعالیت مدیران بپردازند، از این راه می‌توان مردم را مجاب کرد که پرداخت بعضی از هزینه‌ها مثل حق بیمه سازمان تامین اجتماعی یا عوارض شهرداری به نعع خودشان است.

روابط عمومی‌ها می‌توانند با انعکاس متوازن خواسته‌ها و توقعات مردمی و نیز با انتشار منصفانه اخباری که نفع عمومی در پی دارد در طول سال باعث ایجاد توازن بین مردم و نهادها باشند.

گردهمایی دستگاه های دولتی در حقیقت ثمره یک سال همراهی و هم‌زبانی بین ارگان‌ها و نهادها با مردم که به عنوان ولی‌نعمتان ما هستند.

از این دریچه است که باید کارگروهی فعال، کارآمد و دانش‌محور در طول سال بر روند رو به جلو همراهی مردم با دولت مطالبه‌گر و همچنین روابط عمومی‌ها به عنوان پل بین مردم و مسئولان نظارت کند.

تشکیل این کارگروه و رصد لحظه‌ای و روزانه عملکرد روابط عمومی‌ها باید در دستور کار قرار بگیرد تا رضایتمندی و اعتماد به سیستم مدیریتی افرایش یابد.

برای همه همکاران ارجمند آرزوی توفیق دارم.

مهسا متقی کارشناس روابط عمومی

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share

مجوز

 

تبلیغات