امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 08 شهریور 1402 23:58
   
    ایمیل
کد خبـر : 40

بانوی افغانی تبعه 40ساله ایران

به گزارش عالی شهروند، در حاشیه‌ی نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی و ایران قوی در مصلی نماز جمعه بوشهر، غرفه صنایع دستی بانوان افغانی از اداره کل اتباع خارجی بوشهر و بانویی افغان هنرمند کارآفرین در مد و لباس و پوشش زهرایی که با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی استانداری بوشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فعالیت چشمگیری داشتند مصاحبه‌ای داشتیم.

زهرا محمدی خیاط و کارآفرین در مد و لباس و گلدوزی عباهای جدید، ضمن تشکر از مسولین دولتی در برپایی این نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی گفتند؛ با هدف پاسداری از سنگر حضرت زهرا (س) و خون شهدا وارد این عرصه شدم و در پوشش زهرایی و لباس های اسلامی دارای برند و مد هستم.

زهرا محمدی با بیان اینکه در جشنواره‌های فجر بوشهر و تهران، فعالیت و مشارکتی فعال داشته است افزود، ۴۰ سال میشود مقیم ایران شده ام و همچون خانه مادری با اینجا اخت کرده ام و جز مهمان نوازی و مردم داری چیزی ندیده ام و تنها خواهشم از مسولین استانی داشتن کد ملی ایران است تا بتوانم فعالیت هدفمندتری داشته باشم.

زهرا محمدی طراح مد و لباس اسلامی در آخر آرزوی برادری و اخوت بین دو کشور اسلامی ایران و افغانستان را خواستار شدند و در قامت یک بدن واحد، با مشت های محکم گره کرده، مقابل جهان سلطه و استکبار که ناقض استقلال کشورها هستند، بایستند.

پایگاه خبری، اجتماعی و سیاسی عالی شهروند

 

پایگاه خبری، اجتماعی و سیاسی عالی شهروند 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share

مجوز

 

تبلیغات