امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 09 شهریور 1402 00:04
   
    ایمیل
کد خبـر : 41

دیدار نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه از اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر؛

دیدار نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه از اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر؛

افتخار اعتماد ۷۸ درصدی مردم بوشهر به تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی استان در آخرین روز از هفته دولت، در محل کار خود میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر موسی احمدی نماینده مردم شریف کنگان، دیر، جم و عسلویه بود.

 به گزارش عالی شهروند و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین اجتماعی استان بوشهر، محمدجواد بازدرهوا در این دیدار، ضمن تشریح گزارش عملکرد این اداره‌کل، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چند دهه عمر با برکت خود، خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده است که بخش قابل توجهی از این خدمات در حوزه سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته است.

محمدجواد بازدرهوا در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین قدردانی از حضور نماینده جنوب بوشهر در اداره‌کل تامین اجتماعی استان خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر و به‌ویژه در مناطق جنوبی آن، به واسطه‌ی حضور پررنگ جامعه کارگری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی نقشی راهبردی و حساس دارد.

به‌ گفته وی، ارائه خدمات بیمه‌ای مناسب همواره یکی از دغدغه‌های جدی قشر کارگر است که سازمان در این زمینه توانسته رضایتمندی بسیار خوبی ایجاد کند.

بازدرهوا عنوان کرد: پوشش ۷۸ درصدی جمعیت استان بوشهر به‌عنوان برگ زرینی از اعتماد و باور بوشهری‌ها به سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود که همواره خود را مکلف به پاسخگویی شایسته به این اعتماد می‌دانیم.

نماینده مردم در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سازمان تامین اجتماعی از سازمان‌های پیشرو در خدمت‌رسانی شایسته به مردم است که به سهم خود قدردان این تلاش‌ها هستم.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر شیخ موسی احمدی افزود: در این بین اداره‌کل تامین اجتماعی استان بوشهر نیز در بخش‌های مختلف و به‌ویژه در حوزه حمایت از واحدهای تولیدی و ارائه خدمات بیمه‌ای نقشی مهم و انکارناپذیر دارد.

وی عنوان کرد: تحقق چنین رویکردی در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

 

پایگاه خبری، اجتماعی و سیاسی عالی شهروند

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share

مجوز

 

تبلیغات