امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 18 دی 1402 13:19
   
    ایمیل
کد خبـر : 51

بیانیه خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور در محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان

بیانیه خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور در محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان

ترس دشمن از ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی است

 

در پی حادثه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 

اقدام جنایتکارانه و تروریستی استکبار جهانی در چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت - شهید سلیمانی عزیز - علیه آحاد عاشقان و دلدادگان به مکتب سلیمانی، بار دیگر شدت کینه و دشمنی آنان نسبت به ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی را نشان داد.

این جنایت نشان داد چقدر برای دشمنان، شهید سلیمانی ترسناک‌تر و خطرناک‌تر از سلیمانی است؛ چرا که آنها از رویش‌های مکتب جاویدان سلیمانی آگاهند؛ رویش‌هایی که طوفان الاقصی نتیجه همین تفکر و فرهنگ والای مقاومت سردار پرآوازه جهان اسلام در طی این سالیان بوده است.

بی‌شک و به فرموده امام امت حضرت آیت الله خامنه‌ای عزیز، این جنایت تروریستی بدون پاسخ نخواهند ماند و ملت غیور ایران اسلامی پاسخ محکمی بر پیکر مستکبرین و عاملین این جنایت خواهند داد و بار دیگر ثابت خواهند کرد که امروز مردم ایران منسجم‌تر و مقاوم‌تر و قدرتمندتر از هر زمان دیگر در مقابل این جنایات کوردلانه، ایستاده است.

خانه مطبوعات و رسانه‌های ایران ضمن تسلیت شهادت مظلومانه هموطنانمان به پیشگاه مقدس امام عصر ارواحنا له الفدا و مقام معظم رهبری، و خانواده‌های معظم شهدا و عموم ملت شریف ایران، از دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظامی می‌خواهد تا با رسواسازی عوامل اجرایی و دست‌های پشت پرده این اقدام تروریستی آنان را به سزای سخت اعمال شنیع خود برسانند، تا دل ملت ایران اندکی از این داغ عظمی تسلی یابد.

🔸 خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور

 

پایگاه خبری، اجتماعی و سیاسی عالی شهروند

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share

مجوز

 

تبلیغات