امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 10 اسفند 1402 14:08
   
    ایمیل
کد خبـر : 53

گزارش ویدئویی ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش سرویس سیاسی عالی شهروند، جمعه یازدهم اسفند ماه یک ایران منتظر تجلی آگاهی و بلوغ اجتماعی مردم خود خواهد بود.

ما مردم با گذری بر گذشته و تاریخ کشورمان میتوانیم به تحلیل رفتن کشور خود در تمامی حوزه ها پی ببریم و در تاریخ بزرگ‌مردان سیاسی کشورمان را با توجه به منافع خود (جامعه غرب) از صحنه های سیاسی حذف می کردند و با طرح های و معاهده‌های ننگین گوناگون ایران عزیز ما را تضعیف و از لحاظ فرهنگی تهی می کردند، فصل آن با شکوفای انقلاب اسلامی معادلات شرق و غرب با حضور ایران مستقل تغییر کرد الان با تقویت بنیان نظامی و اجتماعی و مقاومت مردم و پیروی از سیاست های حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی ایران دریچه ای دیگر بر ایران گشوده شده است.

جنگ، تفرقه و اختلاف، تحریم و تقویت و حمایت از مدیران فاسد کار بجای نرساندند و حال با ایرانی قدرتمند روبرو هستند که نه فقط سرزمین ایران بلکه یاری رسان آزادگی خواهان و مظلومان جهان است.

تقویت رسانه و آگاهی عمومی و ایجاد ساختارهای هدفمند در حوزه های مختلف تا بازدارندگی و نظارت در امور کشورداری لازمه بسیج عمومی کارگزاران دولت و بویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

با افتخار برای ایران قوی و رشد فرهنگ مان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولیت های مدنی خود شرکت خواهیم کرد.

ایران قوی پس از سالیان دوری از میادین بین المللی با این تفکر انقلابی اسلامی تحقق خواهد یافت.

عادل زنده بودی

 

لینک زیر ویدئو در پلتفرم آپارات 

https://aparat.com/v/xvUNC

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share

مجوز

 

تبلیغات